Bubblor och kusiner!

Igår åkte Lukas och jag till mor där Lukas moster och två kusiner också var. Sarah bor i Stockholm nu så henne träffar vi alltför sällan och Simon träffar vi inte ofta heller fast han bor nära. Lukas var helvild, spexajde och hittade på allt möjligt tok:)
Sen passade han naturligtvis på att bada eftersom mormor har ett härligt bubbelbadkar....


Idag ska jag hämta ett nytt "redskap" till en av mina symaskiner... Jag beställde den i maj och igår ringde hon från butiken och sa att den kommit!! Tog lite tid... Så sen kan jag sy ännu finare kläder (fniss) eller så sitter jag och svär över en grej som inte fungerar och att det inte blir som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0