Mamma på dagis!


(bild från sommaren -08)

Har precis lämnat lillskrutten på förskolan. Han stortrivs verkligen där och det brukar aldrig vara några problem när jag lämnar honom, men de senaste dagarna har det inte gått lika bra. Han vill att mamma ska stanna där med honom, blir jättearg och ledsen när jag ska gå. Jag vet att det går över så fort jag är utanför dörren men det gör ändå ont i mammahjärtat. Som tur är har han världens bästa dagisfröknar, han gillar alla skarpt och de gör så mycket roligt tillsammans.


Kommentarer
Postat av: mini

åå jag minns de där dagisåren...det värsta var när de var slut och ens liten skulle börja skolan. det gjorde mig ont i mitt mammahjärta...mini

2009-08-18 @ 09:11:38
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Katrin (buffis)

Ja fy, törs inte tänka på när det är dags. Kommer att vara ständigt orolig!

2009-08-18 @ 09:41:26
URL: http://buffisbarnklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0