Vattenskidor och ömma lår!

Idag har vi tillbringat dagen vid stugan. Underbart härligt..
Jag provade åka vattenskidor för första gången på MÅNGA år!! Tyvärr har rumpan blivit för tung så jag åkte på huk... orkade inte resa mig upp. Blev så irriterad.. Men det blir nya försök i morgon, skam den som ger sig. Är helt öm i låren och rumpan trots att jag inte åkte just något. Jonas åkte också och han kom upp på första försöket...hrmpf!! Hade Lukas varit lite större hade han också provat, han var helt till sig och ville åka lillvilden vår:)
Som vanligt en lördagkväll är det inte något vettigt att se på TV men när det är så här härliga kvällar är det minst lika skönt att sitta ute på altan och läsa som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0