Glömsk - åldern eller??

Har precis kommit hem från IcaMaxi för andra gången! Drog med mig en trött Lukas dit för att handla, blev så sugen på melonsallad med fetaost och pinjenötter och inget av det fanns hemma. Eftersom det nästan var dags för Lukas middagslur skulle jag snabba mig på.. Köpte även ett par tidningar (Amelia bl a) för jag tänkte unna mig en skön stund medans Lukas sov. När vi kom hem upptäckte jag att jag naturligtvis glömt tidningarna kvar, och eftersom jag köpt flera villa jag ju inte bara strunta i dom så det var bara att åka tillbaka! Lukas som tagit napp och snuttefilt följde glatt med tillbaka, tur att han är så snäll!! Nu när han sover sitter jag ändå framför datorn så tidningarna har jag inte rört men de blir bra att ha i kväll istället.

Annars har vi haft en tvätt och städdag idag, tråkigt men skööööönt när det är gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0