MJ

Har strökollat lite på Michael Jacksons minnesstund på TV ikväll. Han var helt klart en av de största inom popmusiken tycker jag, och jag var ett STORT fan när jag var sådär 12-13 år. Dörren till mitt rum var full av bilder på honom och andra som jag lyssnade på eller tyckte var söta då!
Det jag tänkte på mest ikväll var hans barn.. Hur ska det gå för dem? Hur ska de få en "normal" barndom och uppväxt? Bara det att sitta på en sådan där tillställning när man är 7 år och ha sin pappas kista framför sig måste vara en jätteskum upplevelse. Hoppas, hoppas att det finns många kompetenta, kloka människor runt dem som bara bryr sig om deras bästa och inte de pengar som de eventuellt kan utbringa.

I vanlig ordning en tisdagkväll (under sommaren) har jag tittat på "Morden i Midsomer" och tycker det är skandal att de bara visar FYRA avsnitt i sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0