Höstkänsla...

Just nu känns det nästan som höst.. utanför är det jättemörkt, blåsigt och regnigt. Jag blir sugen på att tända massor av ljus här inne. Men enligt tidningarnas löpsedlar idag så kommer värmen i augusti så jag hoppas att hösten motas i dörren ett bra tag till! Jag kan i och för sig tycka att hösten är ganska mysig och soliga fina höstdagar kan vara underbara men för tillfället gillar jag sommaren mer och tycker att det varit alldeles för lite sommar än så länge. Jag har inte fått nog av att bada med Lukas, njuta av solens värme, grilla och sitta ute ljumma sommarkvällar.

Hittade lite bilder på sötnosen från två somrar sen...



Han var en glad liten skit redan då! :o)

Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

JO det är verkligen mysigt med rusket. Men jag är också en sådan som älskar hösten och vintern och mörkret och myset. Tända ljus och lugna hemmakvällar. Jag längtar!

2009-07-30 @ 23:34:12
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0