Vaknade 05.10 och försov oss!

Det har varit en stökig natt. Jag släckte lampan efter att ha tittat på


 

och läst lite ur "Snabba Cash"   Strax efter kom Lukas in, vaknade en stund senare och såg att  Lukas nästan ramlade ur sängen på pappas sida. Lukas ligger ju inte precis stilla och sover utan snurrar och bökar runt mest hela tiden så nu när inte pappa låg där höll han på att trilla ner.

05.10 vaknade Lukas och ville abslout kliva upp! Liiite tidigt tyckte jag och som tur var fick jag honom att somna om, även om han låg och pratade om välling (vilket han åt innan han somnade om), pappa, mm i sömnen. Jag somnade också till slut och när jag vaknade var kl 7.50! Vet inte hur det gick till men tydligen hade jag glömt att ställa klockan
Vi var i alla fall på dagis 8.20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0